• +7 966 125-12-70
  • [email protected]
  • г. Долгопрудный, ул. Центральная, д.5 (9:00-21:00)
  • Group E4, 10/16/2019, Wednesday

    A narrow escape.

    Narrow escape

    • Open SB, p.14 – Ex.1 – LISTEN CD 1-21
    • Make up the questions and answer:
      • Phoebe / where / run / to ?
      • Phoebe / why / run ?
      • What / animals /do /when / the disaster / happen ?
      • Children / what / try / people /to /tell / in Pompeii?
    • WB p.14, Ex.1 – Put the pictures on order
    • SB p. 15, Ex.3 – put the sentences in order (4-2-3-5-1) Listen again
    • SB – Ex.4 (change They on the words)
    • WB p.14 Ex.3 (read aloud)

    Помпеи сегодня


    Homework:

    • Прослушать историю – CD 1.21, во время прослушивания следить по тексту (SB p.14-15 “A narrow escape”)
    • письменно: WB p.14, Ex 2,3
    • составить вопросы письменно:
      • Phoebe / Where / running / through the city ?
      • (!!!) What / children / talking / when / they / climb / the hill ?
      • What / children / learn / at school ?
      • Where / children / are / while / the volcano / erupting ?

    Team 2 (homework) – задание только для Team 2!:

    • Прослушать текст – CD 1.21, затем прочитать без прослушивания SB p.14-15 A narrow escape
    • письменно: WB p.14, Ex.2
    • читать вслух текст SB p.14, Ex.2
    • ответить на вопросы письменно:
      • Why the air was dark ?
      • Where did the people go?
      • What did the yellow glow mean?
      • What did the children do with the gate?
    Tags

    Написать комментарий